Stop Facebook exploiting you: support secure and private social network project

tagtag.com/m4m4sue

Orang terlalu ramai dalam bas mini. Naiklah
seorang wanita muda yang sedang
mengandung. Lalu dengan sopan dia berkata
kepada
seorang lelaki yang sedang
duduk di sebuah kerusi.
“Encik, bolehkan bagi saya duduk? Saya
berdiri tak apa, tetapi budak
di dalam ni..”.
Lelaki tu pun memberikan tempat duduknya
kepada wanita tersebut.
Kemudian lelaki itu pun mengeluar rokok lalu
menghisap rokok, lalu wanita
itu berkata ;
“Encik, boleh ke encik berhenti merokok. Saya
tak apa, tapi
budak di dalam ni.. .
Lelaki itu pun dgn tersipu membuang
putung rokok tersebut.
Tetapi di dalam hati membara, geram betul pada wanita itu.
Dah lah aku kena beri tempat duduk aku, ni
dia boleh tegur aku
yang sedang merokok. Macam mana aku nak
pekena dia
pula?
Tiba angin bertiup, dan terselaklah kain
wanita itu, dan nampaklah
pangkal pahanya yang putih melepak, maka dgn spontan lelaki itu berkata ;
“Cik puan, boleh tak cik puan tutup kain cik
puan. Saya tak apa,
tetapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh ....”


Home Site Map my.TagTag

Terms of Use
TagTag.com